Sunday 6 January 2013

Start !!!

Z pewnością, wiele kobiet uwielbia buty, jednak nie każda ma możliwość posiadania kilkunastu lub kilkudziesięciu par butów, dlatego też narodził się pomysł spinek do butów. Dzięki spinkom w dwie sekundy Twoje ulubione buty zmienią swoje oblicze i dostosują się do okazji.

Pomysł powstał, oczywiście na bazie własnych doświadczeń...a dokładnie na podstawie pustki w szafie :( Nie wiem jak wy, ale ja mam niestety ten problem, że wśród moich obuwniczych zbiorów mam, aż trzy pary szpilek, w których naprawdę czuję się komfortowo, a pozostałe tylko zdobią, szafę, dlatego też zdecydowałam się ozdobić moje ukochane buciki.

Takie rozwiązanie powoduje, że moje ulubione szpilki zmieniają swoje oblicze nieskończoną ilość raz... wszytko zależy o ilość par spinek.

Za dużo tego paplania czas przystąpić do prezentacji.

Pozdrawiam,
P.

1. Kropeczki



2.Pomarańczowe

3. Turkusowe satynowe



4.Koronkowe 




1 comment:

  1. Tyle rzeczy widziałam i nie myślałam że zaskoczą mnie spinki do butów:) Bardzo fajny i oryginalny sposób. Ozdoba buta, która zależnie od humoru i potrzeby można zmienić. Gratuluje pomysłowości:)

    magda

    ReplyDelete